Atac din Parlament. Reclamele la doamna Firea ne costă milioane de euro 3
Ultima Ora Breaking News Politic

Atac din Parlament. Reclamele la doamna Firea ne costă milioane de euro

De câteva luni de zile, la radio și la tv, printre reclamele la chipsuri, farmacii și produse de curățat baia își fac, agasant de des, apariția reclamele Primăriei Capitalei la d-na Firea.

  Peste 5.000 de reclame, mai exact 5.150, plătite de Primăria Capitalei, condusă de Gabriela Firea, din bani publici, au fost difuzate pe posturile tv în doar câteva luni. Mai mult, Gabriela Firea a dat televiziunilor, radiourilor și site-urilor 5,2 milioane de lei, în perioada 15 august – 15 noiembrie, ca să promoveze realizarea spitalului de copii Gomoiu, unde Corpul de Control al Guvernului a descoperit mari probleme legate de zecile de supraevaluări ce au fost făcute acolo, cum ar fi cazul celor opt vase de toaletă care au fost plătite cu peste 2.800 de lei bucata, în timp ce ar fi costat, de fapt, 272 de lei.

Așadar, constatăm că printre activitățile derulate la Primăria Capitalei sau mai bine spus la Primăria Gabrielei, activități demne de o lipitoare de partid PSD, printre acestea se numără sifonarea banului public și sufocarea cetățenilor cu propagandă radio-tv. Când primarul își face un pic treaba, dar mult mai mult se face că și-o face, începe să manipuleze psihologic oamenii la tv cu mesaje plătite chiar din banii lor.

Doresc să-i reamintesc d-nei Firea, care de ceva vreme se află într-o permanentă campanie electorală pe banii bucureștenilor, că Primaria și bugetul Capitalei și nu îi aparțin, iar calitatea domniei sale este doar aceea de administrator și nu de proprietar.

Vă întreb, d-nă Firea, de ce credeți că au nevoie, de exemplu zilele astea, bucureștenii, care plătesc din greu taxe și impozite, când se întorc acasă după o zi întreagă de muncă? De marketing-ul dvs. politic sau de căldură și apă caldă?

Să nu aveți vreun dubiu că cetățenii nu observă și singuri ce le oferă Primăria Capitalei când duc un trai rupt din vremea comunismului. Încetați să încercați să le formați dvs. o opinie favorabilă din banii lor în ceea ce vă privește. În loc să aruncați  milioanele de euro din bugetul Primăriei în bugetele televiziunilor, mai bine ați moderniza sistemul de distribuire a agentului termic, ați reabilita și moderniza infrastructura capitalei noastre europene, ați reabilita clădirile istorice, parcurile, ați fluidiza traficul și ați reduce poluarea.

Vă solicit, d-nă Firea, să opriți de îndată promovarea dvs. electorală în mass-media, cot la cot, în această perioadă, cu candidații la prezidențiale și să utilizați bugetul Primăriei Capitalei în interesul cetățeanului.  

Credeți-mă, cea mai bună idee de reclamă este să vă faceți treaba! Chiar dacă, acum, bucureștenii contribuie fără voia lor la campania dvs. electorală, fiți sigură că acest lucru îl vor sancționa cu prima ocazie prin vot”, declară pentru NewsTeam.ro, deputatul PNL Gigel Știrbu.

Atac din Parlament. Reclamele la doamna Firea ne costă milioane de euro 4

Voi ce părere aveți? Așteptăm comentariile voastre mai jos.