BOMBĂ pe piața media. Românii îi dau lovitura lui Dan Voiculescu. Antena 3 în pericol major 1
Breaking News Politic Social Ultima Ora

BOMBĂ pe piața media. Românii îi dau lovitura lui Dan Voiculescu. Antena 3 în pericol major

În perioada 1 ianuarie – 17 februarie 2020, audiență medie a televiziunii Antena 3 a fost de 365.000 de telespectatori pe minut (orele 19:00 – 24:00), în scădere cu 43.000 de persoane față de aceeași perioada a anului 2019. Este a cincea audiență națională după Pro TV, Antena 1, Kanal D și România TV și a două pe nișă televiziunilor de știri.

Circa 55,8% din audiență în prime-time, la nivel național, este formată din persoane cu vârste de peste 65 de ani. Este cea mai mare cifra procentuală de pe segmentul televiziunilor de știri.

Mai bine de un sfert din audiență Antenei 3 (25,1%) este reprezentată de publicul cu vârste în 55 și 64 de ani. Doar Digi24 are o cota mai mare (26%) pe acest segment.

Astfel, publicul cu vârste de peste 55 de ani la Antena 3 este în proporție de 81%, cel mai mare de pe segmentul știrilor, în perioada analizată.

Publicul tânăr are cote procentuale reduse la această televiziune. Grupa de vârstă 18 – 24 de ani este prezența în proporție de 0,9%, cea mai mică de pe nișă știrilor.

Persoanele cu vârste între 18 și 34 de ani sunt în proporție de 2%, sub cotele concurenței: România TV (4,5%), Digi24 (7,5%), B1 TV (2,2%) și Realitatea Plus (3,4%).

Circa 27% din audiență în prime-time a canalului Antena 3 este formată din telespectatori cu studii superioare. Este o cifra mai mare decât la România TV (15,3%), dar inferioară celorlalte televiziuni: Digi24 (43,6%), B1 TV (34,5%) și Realitatea Plus (36%). Targetul cu studii primare este în proporție de 20,7% la Antena 3.

Publicul feminin este mai numeros decât cel masculin: 55,5%, respectiv 44,5%. Antena 3 este televiziunea cu cel mai numeros public feminin de pe nișă știrilor TV.

Voi ce părere aveți? Așteptăm comentariile voastre mai jos.