Consiliul Concurenței a sancționat Mega Image cu amendă în valoare de 10,08 milioane lei (aproximativ două milioane euro) pentru furnizarea de informații inexacte privind prețurile unor produse de bază, precum uleiul de floarea-soarelui.
Mega Image va contesta în instanță amenda, așa cum a contestat-o și pe cea de 5,6 milioane de euro primită în urmă cu câțiva ani, marele retailer având câștig de cauză, judecătorii anulând sancțiunea primită de la statul român, anunță surse din conducerea companiei pentru NEWSTEAM.RO.
”În cei 2 ani de pandemie când au fost servili Statului Român, de ce nu am fost amendați?
De ce am fost rugați să donăm mâncare, apă, detergenți și multe altele?
De ce nu am fost amendați și atunci???
Aloooooooooo Chirițoiu !!! De ce nu spui că, Consiliul Concurentei a pierdut în instanță 5 milioane de euro în procesul cu Mega Image?
Aaaaaaa! Am înteles… E vorba de bărbăția ta de mustăcios nevertebrat!
N ai suportat ideea că ai pierdut și acum vrei să recuperezi?
Rușinică !!!!!!”, spun surse din piața marilor retaileri din România.