Cum vor arăta noile buletine cu CIP din 2024
Cum vor arăta noile buletine cu CIP din 2024
Ultima Ora Breaking News Prezidențiale 2019 Social

Ultima oră. Buletinul poate fi schimbat și duminică, în ziua votului la alegerile prezidențiale

Buletinul expirat, deteriorat, pierdut sau furat, poate fi schimbată și în preziua și ziua votului.

Pentru desfășurarea în condiții bune a procesului electoral privind alegerile pentru Președintele României, Birourile de Evidență a Persoanelor din cadrul Direcţiei Publice de Evidenţă a Persoanelor şi Stare Civilă a Sectorului 1 vor avea, suplimentar, următorul program:

  • 08:00 – 16:00 în data de 09.11.2019;
  • 07:00 – 21:00 în data de 10.11.2019;
  • 08:00 – 16:00 în data de 23.11.2019;
  • 07:00 – 21:00 în data de 24.11.2019

Ce trebuie să faci dacă te regăsești în situația în care cartea de identitate îți este expirată, deteriorată, pierdută sau furată și ai domiciliul în Sectorul 1?

Vii la unul dintre Birourile de Evidență a Persoanelor (ai lista mai jos), completezi cererea pentru eliberarea actului de identitate; iei cu tine actul de identitate şi cartea de alegător (dacă este cazul); certificatul de naştere, original şi copie; certificatul de căsătorie (dacă este cazul), original si copie; hotărârea de divorţ legalizată de către instanță, definitivă și irevocabilă, după caz, original si copie; certificatul de deces al soţului/soţiei decedat/decedate, în cazul soţului supravieţuitor, original si copie; certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, original si copie; documentul cu care se face dovada adresei de domiciliu şi, după caz, cel cu care se face dovada adresei de reşedință, original si copie; chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate în valoare de 7 lei.

Eliberarea cărţii de identitate provizorii când o persoană nu posedă toate documentele necesare pentru eliberarea cărţii de identitate se face printr-o cerere pentru eliberarea actului de identitate; 3 fotografii mărimea 3×4 cm cu banda albă de 7 mm la bază; documentele pe care solicitantul le poate prezenta, din categoria celor cu care, potrivit legii, se poate face dovada numelui de familie şi a prenumelui, a datei de naştere, a stării civile, a cetăţeniei române, a adresei de domiciliu / adresei de reşedinţă, original şi copie; La acestea se adaugă chitanţa reprezentând contravaloarea cărţii de identitate provizorii – 1 leu.

Taxele pentru Carte de Identitate (7 lei)  / Cartea de Identitate Provizorie (1 leu) / Furnizări date din R.N.E.P (1 leu/persoană) se pot achita la ghișeu. Vestea bună e că actele de identitate se vor elibera în aceeași zi.

Adresele și numerele de telefon ale Birourilor de Evidență a Persoanelor care eliberează acte de identitate pentru locuitorii Sectorului 1 sunt următoarele:

Biroul nr. 1 de Evidenţă A Persoanelor

Adresa: Piața Amzei nr. 13, Sector 1, Bucureşti; Telefon: 021.315.35.34 / int. 22116; Fax: 021.311.89.23.

Biroul nr. 2 de Evidenţă A PersoanelorAdresa: Str. Dr. Iacob Felix nr. 99, Sector 1, Bucureşti; Telefon: 021.222.60.26.

Biroul nr. 3 de Evidenţă A PersoanelorAdresa: Piața Amzei nr. 13, Sector 1, Bucureşti (intrare D.I.T.L.); Telefon: 021.311.89.25; 021.315.35.34 / int. 33928.

Biroul nr. 4 de Evidenţă A Persoanelor,informează realitatea plus.

Voi ce părere aveți? Așteptăm comentariile voastre mai jos.