Locuitorii din Nordul Bucureștiului au cei mai mulți bani
Locuitorii din Nordul Bucureștiului au cei mai mulți bani
Ultima Ora Social

Locuitorii din Nordul Bucureștiului au cei mai mulți bani

Diferențele de venit între locuitorii din diferite zone ale Bucreștiului se vede inclusiv la banii investiți în vacanțe. Astfel, cheltuielile unei familii din nordul Bucureștiului sunt în medie cu 45% mai mari decât cele ale unei familii din sudul capitalei. Cheltuielile sunt de 2 ori mai mari în comparație cu costurile medii ale unei familii la nivel național.

Un revelion în Maldive, a costat 84.000 de euro și a fost cumpărat de la un cuplu de la agenția din Mall Băneasa.

În medie, o familie de români alocă pentru o vacanţă suma de 1.500 euro. Astfel, turiştii din Moldova cheltuiesc, în medie, 1.100 euro pe familie pentru o vacanţă, cei din sudul ţării 1.400 euro, iar cei din Transilvania 1.500 euro” conform datelor TUI Travel Center.

Conform unui studiu realizat de analiștii TUI Travel Center, o familie din nordul Bucureștiului cheltuiește în medie aproximativ 3.000 de euro pentru o singură vacanţă.

Topul judeţelor arată astfel: Bucuresti şi Ilfov – 1.700 euro/vacanţă/familie, Cluj – 1.600 euro, Constanţa – 1.500 euro, Timişoara – 1.450 euro, Sibiu – 1.350 euro, Iaşi – 1.300 euro.

La agenţia Băneasa Shopping City, în topul vânzărilor pachetele se regăsesc destinaţii exotice precum Maldive, Thailanda, Mexic sau Republica Dominicană, unde se doreşte cazarea la hoteluri de cinci sau şase stele. Destinaţiile preferate de cei ce cumpără vacanţe de la celelalte agenţii din Capitală sunt cele din ofertele charter în Turcia, Spania şi Grecia, la hoteluri de trei-patru stele.

Ca top al destinațiilor, la Bucureşti se cer din ce în ce mai mult vacanţe exotice în destinaţii din ce în ce mai îndepărtate: Bora-Bora, Patagonia, Noua Zeelandă, cu experienţe din ce în ce mai provocatoare sau neobişnuite.

Iaşiul preferă destinaţiile clasice precum charterele în Turcia, Grecia şi Spania şi vacanţele all inclusive în Bulgaria. Constănţenii aleg destinaţii charter precum Spania – Tenerife şi vacanţele exotice în Punta Cana şi Thailanda.

TUI TravelCenter a finalizat anul 2017 cu o creştere de 30% a cifrei de vânzări, ajungând la nivelul de 100 milioane de euro.

Voi ce părere aveți? Așteptăm comentariile voastre mai jos.