CSM București are un NOU ANTRENOR. Cine l-a înlocuit pe suedezul Magnus Johansson, cel demis
Ultima Ora Sport

CSM București a prelungit contractul cu încă 4 ani. Tigroaicele vor purta în continuare echipament Kempa

CSM București a prelungit contractul cu încă 4 ani. Tigroaicele vor purta în continuare echipament Kempa

CSM Bucureşti, campioana României la handbal feminin, a prelungit cu încă patru ani, până în 2022, parteneriatul tehnic cu marca germană de echipament Kempa, care a început în 2014, iar pentru sezonul în curs ”tigroaicele” vor avea la dispoziţie echipament de culoare albă, albastră şi neagră.

Marca, aflată în portofoliul companiei Uhlsport GmbH, a intrat pe piaţa românească în 2011, iar după 7 ani a ajuns la nivelul de brand nr. 1 al handbalului în România, a precizat Cătălin Geantă, reprezentant Kempa România: ”Asocierea cu CSM Bucureşti şi cu echipa de fete a venit oarecum natural pentru că trebuia să ne asociem cu cea mai importantă echipă de handbal din România care ne reprezintă în ultimii ani la competiţiile majore, ne referim la Final Four. Se fac eforturi permanente ca activitatea să fie la cel mai înalt nivel pentru România. În peisajul sponsorizărilor ceea ce facem noi aici nu se mai găseşte. în sensul în care, clubul decât primeşte ceva şi nu are nicio obligaţie de a cumpăra de la noi vreun fir de aţă, prin acest contract”.

Nicolae Luca, team manager CSM Bucureşti, a precizat că parteneriatul se va întinde pe 4 ani şi s-ar putea extinde şi la echipa masculină, care poartă acum aceeaşi marcă, dar echipamentul este cumpărat prin licitaţie publică: ”Parteneriatul s-a încheiat pe o perioadă de 4 ani, în primă fază vizează exclusiv echipa feminină. (…) Nu e un secret că vrem mai mult, se întâmplă să dorim să fim în pas cu ceea ce va apărea pe piaţă şi sunt convins că atunci când vor fi modele noi, le vom avea şi vom fi primi care le vom îmbrăca şi arăta publicului. Am informaţii de la partenerii noştri că de la anul sponsorizarea se va extinde şi către echipa masculină, acoperind în mare parte cheltuielile de acolo, urmând dacă relaţia va fi una ‘win-win’ să îmbrăcăm la nivel de seniori ambele echipe, în condiţiile în care nu vorbim exclusiv de jucători ci şi de staff-ul tehnic şi medical, cel administrativ. Încercăm o uniformizare la toate nivelele. Cred că nu ne-am înşelat atunci când am bătut palma”.

Luca a evitat să dezvăluie la cât se ridică sponsorizarea, dar a precizat că ”este o sumă reprezentativă, efortul este considerabil în condiţiile în care se duce pe patru ani de zile”. Oficialul a precizat că au mai fost şi alte oferte, dar aceasta a fost cea mai bună şi cuprinzătoare.

Iulia Curea, căpitanul echipei CSM Bucureşti, a opinat că acest parteneriat este rezultatul performanţei clubului în Liga Campionilor: ”Pe noi, jucătoarele, acest parteneriat ne bucură foarte mult, mai ales că cerinţele noastre sunt destul de mari. Întotdeauna este nevoie de echipament, avem nevoie de echipament oficial, de echipament de antrenament şi de fiecare dată vrem mai mult, pentru că la fel de bine putem oferi şi fanilor, pentru că întotdeauna avem destul de multe cerinţe. Ne bucurăm de acest parteneriat şi ne bucurăm că performanţa atrage sponsori. Asta e cel mai important”.

Ionuţ Aron, director general adjunct al CSM Bucureşti, speră că în anii viitori firma Kempa va echipa şi centrele de juniori: ”Ne bucură şi salutăm parteneriatul, pentru că reprezintă, la nivel european şi nu numai, principalul furnizor de echipamente pentru handbal şi celelalte secţii sportive. Sperăm că extindem acest parteneriat şi către handbalul masculin, dar şi către centrele de juniori pe care punem foarte mare accent pentru că dorim să dezvoltăm handbalul şi totodată să promovăm sportul în rândul tinerilor bucureşteni. CSM Bucureşti are nevoie de parteneri de încredere şi de lungă durată şi sperăm că împreună să aducem cât mai multe victorii”.

Voi ce părere aveți? Așteptăm comentariile voastre mai jos.