cora intră pe segmentul de proximitate și lansează conceptul cora Urban 17
Social Ultima Ora

cora intră pe segmentul de proximitate și lansează conceptul cora Urban

cora România, parte a grupului franco-belgian Louis Delhaize, propune consumatorilor un concept nou, magazinele cora Urban, care îmbină proximitatea cu online-ul, oferind acces la peste 40.000 de produse din cora.ro și peste 1000 de produse la raft, pentru cumpărături de ultimă oră în drum spre casă.

Primul magazin cora Urban, cu o suprafață de 100 mp, se inaugurează în complexul rezidențial Avangarde City, din Militari Residence, în București-Dudu, anul acesta urmând să fie deschise alte magazine din acest format.

Care este principiul cora Urban? Comanzi de acasă sau de la birou, online, pe www.cora.ro – selectând magazinul cora Lujerului și punctul de ridicare cora Urban Avangarde–  produsele preferate dintr-o listă extinsă, de peste 40.0000 de produse.

cora intră pe segmentul de proximitate și lansează conceptul cora Urban 18

Comanda ta este pregătită de cora și disponibilă pentru a fi ridicată din magazinul cora Urban în maximum 12 ore. Și pentru că știm din experiență că întotdeauna rămâne ceva în plus de cumpărat, comanda online poate fi completată cu diverse produse aflate pe rafturile magazinului situat lângă casă sau birou.

În mod alternativ, cora Urban este magazinul de proximitate, disponibil pentru cumpărături rapide, deschis de luni până vineri între orele 07:00 – 21:00 și sâmbătă – duminică între orele 08:00 – 19:00.

Așadar, cora Urban poate fi accesat și fără să fi efectuat în prealabil o comandă online.

cora intră pe segmentul de proximitate și lansează conceptul cora Urban 19

cora Urban este un concept nou pe piața din România, gândit ca soluție pentru consumatorul urban, presat de timp, cât și pentru amatorii de cumpărături online. Un concept adaptat vremurilor actuale, când pandemia transformă obiceiurile de consum, iar migrația spre online și tendința de scurtare a timpului petrecut în magazine sunt evidente.

Am ales să dezvoltăm proiectul pilot într-un cartier dens și nou, deoarece publicul nostru țintă se regăsește în astfel de zone din marile orașe.

Ne referim atât la rezidenți, cât și la cei care lucrează în clădirile de birouri din zonă”, a spus Pascal Aigle, directorul  proiectului cora Urban.

cora intră pe segmentul de proximitate și lansează conceptul cora Urban 20

În magazinul cora Urban sunt disponibile produse alimentare – inclusiv legume, fructe, salate -, băuturi și articole pentru casă, precum și o gamă bogată de produse bio, categorie care de altfel este prezentă din belșug în toate hipermarketurile cora.

Și mai ales sunt prezente cele mai căutate produse realizate de colegii noștri din laboratoarele de cofetărie și patiserie, dar și carne de proveniență românească, tranșată de măcelarii cora.

cora Urban completează portofoliul nostru multi-channel. Serviciul cora Drive, lansat de cora în 2013, este în continuare apreciat de clienți, și a fost o inovație pe piața românească. Am pariat în ultimii ani pe online, segment care crește consistent, impulsionat de pandemie.

cora intră pe segmentul de proximitate și lansează conceptul cora Urban 21

În aceste condiții, pasul firesc anul trecut a fost să ne asociem cu jucători mari din zona de delivery, ca Food Panda și Glovo, pentru a crește aria și capacitatea de livrare a comenzilor efectuate online.

 

Un partener important al cora Express este și Postis, cu ajutorul căruia eficientizăm serviciul de livrare.

 

Rămâne însă la fel de importantă rețeaua celor 11 hipermarketuri cora, pentru că acolo îi așteptăm pe clienți cu o sortimentație și mai variată, peste 75.000 de produse, dar și cu servicii și cu zâmbetul colegilor mei.

 

În plus, magazinele noastre au fost auditate și sunt certificate ca fiind spații sigure pentru cumpărături.

 

Preocuparea noastră pentru siguranță se extinde la nivelul cora Urban, unde măsurile de siguranță rămân în vigoare”, a spus Thierry Destailleur, CEO cora România.

Clienții cora Urban pot lua legătura cu echipa magazinului începând cu data de 12 februarie ac, telefonic la 0756 016 674 sau pe mail la adresa [email protected]. 

cora intră pe segmentul de proximitate și lansează conceptul cora Urban 22

Despre cora  România

cora România, parte a grupului Louis Delhaize, este unul dintre cele mai dinamice branduri de retail. Prezent pe piața românească din 2003, brandul operează în prezent 11 hipermarketuri în București și în marile orașe,  magazinele cora Urban și platforma de e-commerce cora.ro, pe care sunt listate peste 40.000 de produse.

În 2013, prin intermediul platformei cora.ro, este lansat serviciul de livrare la domiciliu, cora devenind primul mare lanț comercial cu livrare tip drive din România. Începând cu 2020 serviciul coraExpress extinde accesul la cumpărături online, prin comenzi din aplicațiile Glovo și Food Panda, cu livrare în mai puțin de 60 de minute.

Aplicaţia cora oferă consumatorului o experienţă îmbogăţită în magazine, o mai bună organizare a listei de cumpărături și beneficii de fidelitate.

Pe lângă asigurarea de produse și servicii de calitate la prețuri accesibile pentru clienți, cora România se implică în proiecte de educație și sănătate în comunitățile din care face parte.

Pentru a rămâne conectat la noutățile și ofertele cora puteți descărca gratuit aplicația cora din App Store şi Google Play, accesa site-ul cora.ro sau urmări conturile oficiale ale brand-ului pe rețelele sociale: Facebook, YouTube, Pinterest, Linkedin, precum și pe cel al CEO cora România, Thierry Destailleur, pe  Linkedin .

cora intră pe segmentul de proximitate și lansează conceptul cora Urban 23

loading...

Voi ce părere aveți? Așteptăm comentariile voastre mai jos.

Folosim cookie-uri pentru a va asigura o interactiune cat mai buna cu site-ul. Prin continuarea navigarii permiteti utilizarea cookie-urilor. Sunt de acord Detalii