Eugen Teodorovici, acuzații grave pentru Siegfried Mureșan. A colaborat cu serviciile secrete
Teodorovici îi ia la mișto pe protestatarii din Constanța. ”Veniți la mine în fața Ministerului”
Ultima Ora Economic Politic Social

VIDEO. LOVITURĂ PENTRU GUVERNUL DĂNCILĂ: TEODOROVICI S-A FĂCUT DE RÂS ÎN PARLAMENTUL EUROPEAN 

Siegfred Mureșan spune că Eugen Teodorovici a avut o prestație foarte slaba în Parlamentul European, în calitate de președinte în exercițiu al Consiliului Afaceri Economice și Financiare ale UE. 

Dezbatere ECON – 21 ianuarie 2019

Trebuie să vedeți acest VIDEO.Foarte slabă prestația din această seară a ministrului Finanțelor Publice, Eugen Teodorovici, în Parlamentul European. Să vă explic de ce!În calitatea sa de președinte în exercițiu al Consiliului Afaceri Economice și Financiare (ECOFIN) ale UE, ministrul Teodorovici a venit în seara asta în fața noastră, a membrilor Comisiei afaceri economice și monetare (ECON) din Parlamentul European, pentru a prezenta prioritățile Președinției române a ECOFIN pentru următoarele 6 luni.A „reușit”, în schimb, în primul rând, să rateze toate șansele de a lua o poziție publică în avantajul României pe dosare extrem de importante precum Fondul Monetar European, capacitatea bugetară a zonei euro și Funcția Europeană de Stabilitate a Investițiilor. L-am întrebat chiar eu despre cum vede Președinția română aceste dosare tocmai pentru a-i da oportunitatea să vorbească despre ceea ce e important pentru România și să pună țara noastră în centrul atenției. A ratat această oportunitate. S-a limitat la răspunsuri vagi fără consistență și relevanță politică.Mai mult, a generat confuzie în rândul colegilor de comisie. La întrebarea mea privind poziția Guvernului României pe dosarul referitor la Fondul Monetar European, Teodorovici a dat un răspuns vag, dar care arăta o contradicție cu poziția Comisiei Europene, instituția care a propus dosarul. Când un alt coleg din Parlament l-a rugat să ia o poziție politică și să clarifice dacă poziția Guvernului României și a Președinției române a Consiliului diferă de cea a Comisiei, a evitat răspunsul. Nici nu și-a dat seama de contradicția dintre generalitățile lui și poziția Comisiei.A generat confuzie totală în rândul colegilor din Parlamentul European vorbind de mai multe dosare pe care dorește să ajungă la un acord în timpul președinției române a ECOFIN, printre care Pachetul privind finanțarea sustenabilă și Pachetul privind distribuția transfrontalieră a fondurilor de investiții. Or, în programul oficial al Președinției române a ECOFIN, apărea un singur dosar de finalizat, propunerea Comisiei Europene privind accizele. Acest lucru creează confuzie în rândul negociatorilor din Parlamentul European pe acele dosare. Acești negociatori trebuie să lucreze cu reprezentanții ECOFIN și cu Comisia Europeană pentru a ajunge la un acord. Ei bine, ei primesc, de la o săptămână la alta, informații contradictorii privind prioritățile Președinției române a ECOFIN. Văzând această confuzie, l-am întrebat chiar eu dacă prioritățile Președinției române a ECOFIN sunt cele din programul redactat la începutul președinției sau cele prezentate în această seară. Mi-a răspuns că rămâne de văzut.Aceste lucruri fac diferența între un ministru puternic, care folosește președinția ECOFIN pentru a ajunge la un consens european și pentru a aduce în față prioritățile propriei țări și un ministru care citește de pe foaie și se limitează doar la a spune că vom trăi și vom vedea.

Publicată de Siegfried Muresan pe Luni, 21 ianuarie 2019

„Trebuie să vedeți asta. Foarte slabă prestația din această seară a ministrului Finanțelor Publice, Eugen Teodorovici, în Parlamentul European. Să vă explic de ce!

În calitatea sa de președinte în exercițiu al Consiliului Afaceri Economice și Financiare (ECOFIN) ale UE, ministrul Teodorovici a venit în seara asta în fața noastră, a membrilor Comisiei afaceri economice și monetare (ECON) din Parlamentul European, pentru a prezenta prioritățile Președinției române a ECOFIN pentru următoarele 6 luni.

A „reușit”, în schimb, în primul rând, să rateze toate șansele de a lua o poziție publică în avantajul României pe dosare extrem de importante precum Fondul Monetar European, capacitatea bugetară a zonei euro și Funcția Europeană de Stabilitate a Investițiilor. L-am întrebat chiar eu despre cum vede Președinția română aceste dosare tocmai pentru a-i da oportunitatea să vorbească despre ceea ce e important pentru România și să pună țara noastră în centrul atenției. A ratat această oportunitate. S-a limitat la răspunsuri vagi fără consistență și relevanță politică.

Mai mult, a generat confuzie în rândul colegilor de comisie. La întrebarea mea privind poziția Guvernului României pe dosarul referitor la Fondul Monetar European, Teodorovici a dat un răspuns vag, dar care arăta o contradicție cu poziția Comisiei Europene, instituția care a propus dosarul. Când un alt coleg din Parlament l-a rugat să ia o poziție politică și să clarifice dacă poziția Guvernului României și a Președinției române a Consiliului diferă de cea a Comisiei, a evitat răspunsul. Nici nu și-a dat seama de contradicția dintre generalitățile lui și poziția Comisiei.

A generat confuzie totală în rândul colegilor din Parlamentul European vorbind de mai multe dosare pe care dorește să ajungă la un acord în timpul președinției române a ECOFIN, printre care Pachetul privind finanțarea sustenabilă și Pachetul privind distribuția transfrontalieră a fondurilor de investiții. Or, în programul oficial al Președinției române a ECOFIN, apărea un singur dosar de finalizat, propunerea Comisiei Europene privind accizele. Acest lucru creează confuzie în rândul negociatorilor din Parlamentul European pe acele dosare. Acești negociatori trebuie să lucreze cu reprezentanții ECOFIN și cu Comisia Europeană pentru a ajunge la un acord. Ei bine, ei primesc, de la o săptămână la alta, informații contradictorii privind prioritățile Președinției române a ECOFIN. Văzând această confuzie, l-am întrebat chiar eu dacă prioritățile Președinției române a ECOFIN sunt cele din programul redactat la începutul președinției sau cele prezentate în această seară. Mi-a răspuns că rămâne de văzut.

Aceste lucruri fac diferența între un ministru puternic, care folosește președinția ECOFIN pentru a ajunge la un consens european și pentru a aduce în față prioritățile propriei țări și un ministru care citește de pe foaie și se limitează doar la a spune că vom trăi și vom vedea,” este mesajul europarlamentarului Siegfried Mureșan.

"Trebuie să vedeți asta. Foarte slabă prestația din această seară a ministrului Finanțelor Publice, Eugen Teodorovici, în Parlamentul European. Să vă explic de ce! În calitatea sa de președinte în exercițiu al Consiliului Afaceri Economice și Financiare (ECOFIN) ale UE, ministrul Teodorovici a venit în seara asta în fața noastră, a membrilor Comisiei afaceri economice și monetare (ECON) din Parlamentul European, pentru a prezenta prioritățile Președinției române a ECOFIN pentru următoarele 6 luni. A „reușit", în schimb, în primul rând, să rateze toate șansele de a lua o poziție publică în avantajul României pe dosare extrem de importante precum Fondul Monetar European, capacitatea bugetară a zonei euro și Funcția Europeană de Stabilitate a Investițiilor. L-am întrebat chiar eu despre cum vede Președinția română aceste dosare tocmai pentru a-i da oportunitatea să vorbească despre ceea ce e important pentru România și să pună țara noastră în centrul atenției. A ratat această oportunitate. S-a limitat la răspunsuri vagi fără consistență și relevanță politică. Mai mult, a generat confuzie în rândul colegilor de comisie. La întrebarea mea privind poziția Guvernului României pe dosarul referitor la Fondul Monetar European, Teodorovici a dat un răspuns vag, dar care arăta o contradicție cu poziția Comisiei Europene, instituția care a propus dosarul. Când un alt coleg din Parlament l-a rugat să ia o poziție politică și să clarifice dacă poziția Guvernului României și a Președinției române a Consiliului diferă de cea a Comisiei, a evitat răspunsul. Nici nu și-a dat seama de contradicția dintre generalitățile lui și poziția Comisiei. A generat confuzie totală în rândul colegilor din Parlamentul European vorbind de mai multe dosare pe care dorește să ajungă la un acord în timpul președinției române a ECOFIN, printre care Pachetul privind finanțarea sustenabilă și Pachetul privind distribuția transfrontalieră a fondurilor de investiții. Or, în programul oficial al Președinției române a ECOFIN, apărea un singur dosar de finalizat, propunerea Comisiei Europene privind accizele. Acest lucru creează confuzie în rândul negociatorilor din Parlamentul European pe acele dosare. Acești negociatori trebuie să lucreze cu reprezentanții ECOFIN și cu Comisia Europeană pentru a ajunge la un acord. Ei bine, ei primesc, de la o săptămână la alta, informații contradictorii privind prioritățile Președinției române a ECOFIN. Văzând această confuzie, l-am întrebat chiar eu dacă prioritățile Președinției române a ECOFIN sunt cele din programul redactat la începutul președinției sau cele prezentate în această seară. Mi-a răspuns că rămâne de văzut. Aceste lucruri fac diferența între un ministru puternic, care folosește președinția ECOFIN pentru a ajunge la un consens european și pentru a aduce în față prioritățile propriei țări și un ministru care citește de pe foaie și se limitează doar la a spune că vom trăi și vom vedea," este mesajul europarlamentarului Siegfried Mureșan.

Voi ce părere aveți? Așteptăm comentariile voastre mai jos.