ACCIDENT soldat cu 4 morți la o trecere de cale ferată
Știrea Zilei Externe

Bulgaria are probleme cu infrastructura feroviara, similare cu cele ale României

Căile Ferate de Stat din Bulgaria continuă să raporteze pierderile și nu înregistrează nici măcar un rezultat pozitiv modest. Acestea arată rapoartele companiilor din calea ferată pentru primele trei luni ale anului, potrivit novinite.

BDZ „Transportul de călători” este greu să facă serviciul mai atractiv și să facă mai mulți oameni să folosească trenul în loc să aleagă autoturismele sau autobuzul. Cu toate acestea, există o îmbunătățire. Rezultatul financiar ianuarie-martie a înregistrat o pierdere de 250 mii BGN, cu o pierdere raportată de 3.352 mii BGN pentru aceeași perioadă în 2017 sau o ameliorare de 3.102 mil. BGN.

Primele trei luni ale anului s-au încheiat cu rezultate negative, iar BDZ „Transportul de marfă” a înregistrat o pierdere de 2,726 milioane de lei. Acest rezultat financiar comparativ cu perioada similară a anului precedent a fost îmbunătățit cu 449.000 BGN, ceea ce se datorează, într-o anumită măsură, creșterii veniturilor din transport.

Datele pentru întreaga perioadă a anului 2017 arată că Căile Ferate de Stat din Bulgaria au încheiat anul trecut cu o pierdere de 8,2 milioane de lei. În comparație, pierderile raportate în 2016 au fost de 20,2 milioane de lei. Cu toate acestea, în conformitate cu situația financiară a societății, aceasta se datorează în principal reducerii costurilor de depreciere a creanțelor, vânzarea de proprietăți precum casa de vacanță din Bankya și altele.

Compania Națională de Infrastructură Feroviară (NRIC) nu este o excepție. Compania a incheiat primele trei luni cu o pierdere de 25 de milioane de lire, cu o pierdere din planul de afaceri de 22 milioane de lei si a raportat pentru aceeasi perioada pierderi de 21,9 milioane de lei in 2017, se arata in raportul NRIC. Compania a încheiat în 2017 o pierdere contabilă de 50,6 milioane de lei, iar în 2016 a fost de 28,2 milioane de lei.

 

 

Voi ce părere aveți? Așteptăm comentariile voastre mai jos.